20 Ekim 2010 Çarşamba

4 ayda 40,000 mil...

Yaz basindan bu yana surekli seyahatteydim.

Misir, Katar, Belcika, Hollanda, Kuveyt, Hirvatistan, Israil, Ispanya, Italya, Lubnan, Isvicre, Kore, Dubai, tatil icin de bir haftasonu Kos. Dolayisiyla blogu iyice bosladim. Cok guzel yemekler yedim, ozellikle Italya'da Piedmonte'den Toskana' ya kadar neredeyse heryeri dolastim, oglenleri esnaf lokantalari aksamlari ise yine turistik olmayan yerler, yaklasik 20 gune yakin Italya'da gecirdim. Mayis ayinda da 10 gun kadar kalmistik, oldu bir ay. Iskenderiye' de jumbo karides ve gercek kalamarlar, Doha'da yedigim en guzel eksili sarma, Amalfi'de deniz kestaneli tagliatelle, Roma'da iskembe, Lubnan' da labne, Dubai'de masala.

Ama biliyor musunuz, Beylerbeyi'nde Bogaz'a karsi oturup raki balik'in keyfini hic biri vermiyor.

Ama rehavete kapilmak yok, kotuyu yazip iyiyi ovecegiz, ki su guzelim mutfagimizin ve elimizdeki guzelliklerin hakkini verelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder